Strona internetowa szkoły muzycznej

wtorek, 24 kwietnia 2012

Sprawdzian z zasad i inne sprawy...

Dzisiaj, jutro i pojutrze gimnazjaliści nie idą do szkoły! No, oprócz trzecioklasistów, którym bardzo współczuję, bo piszą testy.
Jednak od szkoły muzycznej nie mam wolnego i dzisiaj oraz jutro jadę na zajęcia. A na dodatek pani zapowiedziała na dzisiaj sprawdzian z zasad... Taki z koła kwintowego, odmian gam i interwałach, jakie w nich występują. Pewnie i tak nic z tego nie zrozumieliście, ale nie będę tłumaczyła, bo z wrażenia złapiecie się za głowę :).
A, zapomniałam napisać o egzaminie, który miałam 19 kwietnia. Gamy poszły mi okropnie (co rusz się zacinałam), ale za to etiuda i utwór dodatkowy całkiem nieźle. Dostałam 5! Mam nadzieję, że następny egzamin (w czerwcu) pójdzie mi równie dobrze, a nawet lepiej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz